Положення
про Педагогічну майстерню «Навчальні універсалії в сучасному дошкіллі: математичний аспект»
1. Загальні положення
1.1. Педагогічну майстерню «Навчальні універсалії в сучасному дошкіллі: математичний аспект» (автор Лариса Іванівна Зайцева) (далі — Педагогічна майстерня) для членів ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» організовано з метою:
· підвищення професійної майстерності педагогів з питань математичного розвитку дітей дошкільного віку;
· допомоги керівникам закладів освіти, вихователям-методистам у створенні умов для розумового розвитку дітей дошкільного віку;
· сприяння організації педагогами освітнього процесу з метою оволодіння дітьми дошкільного віку змістом математичних уявлень відповідно до наукових понять та набуття дітьми уміння розв’язувати практичні задачі на основі математичних знань;
· наукового супроводу діяльності педагогів, які виявили бажання впроваджувати інноваційні технології;
· популяризація ідей розвивального навчання (В.В. Давидов, Д.Б. Ельконін, І.Д. Бех, Л.І.Зайцева.)
1.2. Серед завдань Педагогічної майстерні:
· виявити серед педагогів творчих особистостей, які здатні впроваджувати інноваційні технології;
· популяризувати досвід їхньої роботи серед працівників закладів дошкільної освіти, методичних служб;
· допомогти систематизувати та узагальнити матеріали з досвіду роботи, сприяти поданню їх на розгляд комісії з метою отримання грифу МОН;
· видати збірник тез з досвіду впровадження технології «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку.
1.3. Організатор Педагогічної майстерні — Лариса Іванівна Зайцева, член Асоціації, професор кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, д-р пед. наук, професор, правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» та керівник «Методична скарбничка» Асоціації Наталія Володимирівна Савінова.
2. Учасники Педагогічної майстерні
2.1. Учасниками Педагогічної майстерні є члени Асоціації: методисти методичних служб, керівники закладів дошкільної освіти, вихователі-методисти, вихователі, керівники гуртків (можлива участь групи), які виявили підвищити професійний рівень з питань організації освітнього процесу з дітьми щодо формування у дітей математичної компетентності.
2.2. Учасники мають подати заявку на участь у Педагогічній майстерні (Додаток 1), представити свій досвід роботи за технологією «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку» (автор Л.І. Зайцева).
2.3. Учасники мають право консультуватися з автором Педагогічної майстерні, брати участь у заходах, організованих автором, ініціювати проведення заходів на базі закладів дошкільної освіти, у яких працюють, тощо.
3. Порядок роботи Педагогічної майстерні та визначення переможців
3.1. Педагогічна майстерня працюватиме з вересня 2019 року по жовтень 2020 року.
3.2. Перший етап (вересень) — інформування членів Асоціації та громадськість про проведення Педагогічної майстерні; отримання підтримки МОН на проведення; прийом заявок від учасників; узагальнення інформації; формування групи (груп) учасників; онлайн консультування щодо визначення теми, плану тощо.
Другий етап (жовтень-березень) — узагальнення учасниками Педагогічної майстерні свого досвіду роботи; консультування з автором Педагогічної майстерні; підготовка статей для публікацій у фахових виданнях; відвідання заходів; надсилання матеріалів автору Педагогічної майстерні тощо.
Третій етап (квітень-травень) — розгляд автором Педагогічної майстерні, правлінням Асоціації, куратором секції «Методична скарбничка» отриманих матеріалів; визначення переможців; формування збірника тез з досвіду впровадження технології «Формування математичної компетентності у дітей дошкільного віку» (вимоги до тез у Додатку 2).
Четвертий етап (червень-вересень) — нагородження переможців Педагогічної майстерні (можливо під час святкування Дня дошкілля); відзначення усіх учасників Педагогічної майстерності; обмін досвідом на засіданні круглого столу з презентацією досвіду роботи; видання збірника тез; проведення вебінару.
П’ятий етап (жовтень) — інформування колективів закладів дошкільної освіти про результати роботи Педагогічної майстерні; поширення досвіду роботи учасників.
3.3.Роботи учасників Педагогічної майстерні оцінюють за такими критеріями:
· усвідомлення сутності підходів, на яких ґрунтується технологія (діяльнісний, компетентнісний, індивідуально-диференційований);
· уміння вести з дітьми навчально-пізнавальний діалог;
· повнота використання можливостей технології.
Автор Педагогічної майстерні:
Зайцева Лариса Іванівна – 0501395262; 0982829126.
Додаток 1
Заявка
Прізвище, ім’я та по батькові (повністю)
| |
посада, місце роботи
| |
назва тез
| |
адреса
| |
телефон
| |
електронна пошта
| |
вікова група, на якій працюю в цьому навчальному році
| |
з якого року працюю за технологією
|
Додаток 2
Вимоги до тез:
1. Текст у вигляді документа Word (редактора Microsoft Word 97 for Windows чи пізніших версій)
2. Параметри сторінки: формат А4, поля – 2 см з усіх боків. Абзацний відступ – 1 см. Сторінки без нумерації.
3. Текст набирається гарнітурою Times New Roman, 14 пт, інтервал 1,0, без переносів обсягом до 3-х сторінок.
4. Матеріали розташовуються у такій послідовності:
- ініціали та прізвище автора / авторів;
- посада;
- місце роботи: назва установи, населеного пункту;
- персональна електронна адреса;
- назва тез (через рядок після персональної електронної адреси);
- текст тез (через рядок після назви);
- список використаних джерел (через рядок після тексту).