Завдяки дітям хочеться жити ( Мухаммед Алі)

неділя, грудня 22, 2019


Школа інноваційних технологій 
«Упровадження інноваційних технологій для формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників»
18 грудня 2019 р. у Херсонському яслах-садку  № 79 відбулося засідання Школи інноваційних технологій «Упровадження інноваційних технологій для формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників» з питання «Використання прийомів мнемотехніки в розвитку зв’язного мовлення дошкільників».


 У заході взяли  участь методист дошкільного відділу методичного кабінету при управлінні освіти Шаповал Наталія Миколаївна, директор Овчаренко Олександра Павлівна,педагоги ясел-садка та міста.
Дане питання  розкрила  вихователь вищої категорії  Найденко Л.І.,                   яка протягом  4 років  упроваджує в своїй роботі з дітьми прийоми і методи мнемотехнології. Вона ознайомила присутніх з метою, актуальністю, основними навчальними  та виховними  завданнями мнемотехнологій, поділилася своїм досвідом з цього питання.
Практичну частину засідання  провела вихователь-методист ясел-садка  Пашнюк Анна Вікторівна. Присутні отримали  завдання із загадкової скрині, виконання  яких закріпило прослуханий теоретичний матеріал. А саме: скласти описову розповідь  за мнемосхемою «Зима»; намалювати мнемотаблицю до вірша «Пухові  шапочки» В.Зайця; переповісти українську народну казку «Рукавичка»  за допомогою рухової пам’яті; переповісти українську народну казку « Пан Коцький» за допомогою тактильної пам’яті.
У традиційній  рубриці «Літературна хвилинка» Пашнюк Г.В. провела екскурс в історію українського правопису  та нагадала  правила  наголошення  українських слів.
Підводячи підсумок роботи, учасникам засідання було запропоновано три малюнка, на які вони наклеювали свої написані  враження та побажання: до «валізи» – «те, що ви з собою візьмете»; до «м'ясорубки» – «те, що треба ще обміркувати, зрозуміти»; до «смітника» – «це мені не потрібно».
Захід пройшов в теплій дружній атмосфері.  Всі присутні отримали  емоційне та професійне задоволення від роботи.