Завдяки дітям хочеться жити ( Мухаммед Алі)

вівторок, вересня 10, 2019


Реальні кроки до підвищення якості дошкільної освіти

05 вересня на базі ЗДО №5 відбулося засідання   методичного обєднання  вихователів – методистів   ЗДО міста, на якому були  присутні 78 чол.
          Головна тема засідання:  «Стимулювання педагогів до постійного саморозвитку та самовдосконалення за допомогою новітніх технологій».




У  ході роботи МО розглято  питання:
1. Дошкільна освіта: реалії та перспективи
2. Організація та пріоритетні напрями освітнього процесу  ЗДО
     у 2019/2020 н.р
3.  «Маршрутами успіхів»  
4.  Робота  локацій: 1) Проведення моніторингу досягнень дітей дошкільного віку згідно Базового компоненту дошкільної освіти  2) Організація роботи з молодими вихователями   3) Основні зміни в новому Українському правописі                                                                       
5. Інновації – в практику:
- Школа інноваційних технологій
- «Халабудна педагогіка»
-  Квазі - та  крейзі -ідеї (робота в групах)
Методист  МК Шаповал Н. ознайомила присутніх з новою чинною нормативно-правовою базою щодо організації діяльності  закладів дошкільної освіти, використання у закладах освіти навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інклюзивної освіти,   інноваційної діяльності, психологічної  служби, початкової  освіти. Спільно обговорили і визначились з основними шляхами та векторами стимулювання педагогів до постійного саморозвитку та  самовдосконалення, як того вимагає час.
За бажанням вихователі-методисти разом зі спікерами -  вихователями-методистами  Ковнацькою  Л. (ЗДО №10,  Ковальовою  С. (ЗДО №22), Щирюк С. (ЗДО №34) мали можливість опрацювати отриману  інформацію і закріпити її в  практичних  навичках.
Шаповал Н. і вихователь-методист Пашнюк Г.(ЗДО №79) окреслили головні аспекти роботи Школи інновацій них технологій  щодо формування комунікативно-мовленнєвих навиків у дітей дошкільного віку.
Активною була робота в групах. Це сприяло визначенню квазі - та  крейзі –ідей, зокрема  в «Халабудній педагогіці», про апробацію якої проінформувала учасників вихователь-методист Гузенко І. (ЗДО №82).

                                                                     .,









3. Стимулювання педагогів до постійного саморозвитку та самовдосконалення за допомогою новітніх технологій
- «Маршрутами успіхів»   (аналіз, перспектива розвитку)
- рішення серпневої конференції педагогічних працівників
- навчання на міських та виїздних семінарах (ЗДО №8,85)
- атестація педпрацівників
- картка педагога   щодо підвищення профмайстерності
- робота ШІТ  (ЗДО №23,79)
                                                       Методист МК Шаповал Н.М.

II.  Робота  локацій:
-        Проведення моніторингу досягнень дітей дошкільного віку згідно Базового компоненту дошкільної освіти
                                                                     Вихователь-методист ЗДО №10
                                                                      Ковнацька Л.М.

-        Організація роботи з молодими вихователями
                                                                Вихователь-методист ЗДО №22
                                                                Ковальова С.В.

-     Основні зміни в новому Українському правописі                                                                       
                                                               Вихователь-методист ЗДО №34
                                                                Щирюк С.В.

III. Інновації – в практику
       1.«Халабудна педагогіка»
                                                                    Вихователь-методист ЗДО №82
                                                                     Гузенко І.В.,

       2. Квазі - та  крейзі -ідеї               (робота в групах)
                                                    Методист МК Шаповал Н.М.