Завдяки дітям хочеться жити ( Мухаммед Алі)

неділя, січня 06, 2019

Реалізація соціально-екологічного проекту в ЗДО Дніпровського району м. Херсона


У херсонських садочках триває робота по впровадженню соціально-екологічного проекту «Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами», ініційованого Громадською організацією «Асоціація працівників закладів освіти м. Херсона, метою якого є формування практичних умінь та навичок системи роздільного збору побутових відходів як основної передумови санітарного та екологічного стану м. Херсона. 

 У реалізації проекту беруть участь 20 садочків Дніпровського району м. Херсона, що входять до екологічного центру ясла-садка № 73 «Бджілка». Великим еколого-виховними засобами проекту є спільна праця батьків, дітей, громади. Так, батьки спільно з дітьми брали участь у екологічних акціях «Усі хочуть жити в чистому місті», «Маленькі економчики», «Збір макулатури – справа корисна», у міській екологічній акції «День сталої енергії» та ін., де було залучено понад 200 батьків та дітей. Вихованці та батьки приймали участь у екологічних конкурсах на кращу екологічну сумку «Друге життя – сміття», «Друге життя непотрібної речі», «Еко ялиночка» та інші. 

 У рамках реалізації соціально-екологічного проекту було розроблено та оформлено: дидактичні ігри «Посортуй сміття», «Збери макулатуру», «Поле непотрібних речей», «Природні ресурси», »Будь природі другом» та ін.; агітаційні листівки та буклети «Виховуємо бережливих», «Хочеш чисто навкруги, ти, будь-ласка не сміти», «Корисний вихід для відходів», «Як навчитися сортувати сміття у себе вдома», «Як позбутися сміття»; консультації для батьків «Як правильно сортувати сміття», «Навчимо дітей сортувати сміття», «До природи не неси шкоди». 

 Для організації освітньої діяльності, розвитку пізнавальної активності і розвитку самостійності дітей були виготовлені лепбуки «Будь природі другом», які відповідають всім вимогам до предметно-розвивального середовища, інформативні і багато функціональні. Отже, беззаперечним є те, що отримані дітьми знання про природне довкілля повинні підкріплюватися практичною екологічною діяльністю та наочними прикладами для того, щоб дитина змогла відчути себе частиною природи, отримати радість пізнання світу природи, зуміла зв’язати у своїй уяві дії, вчинки і результат, зрозуміла, що від середовища, в якому ми живемо залежить все: здоров’я, охорона природи і наш добробут.