Методичні
рекомендації
щодо
удосконалення форм, засобів та методів формування мовленнєвої компетенції дітей
дошкільного віку
1До плану навчально-виховної роботи з дітьми
обов’язково включити:
а)
щоденно – мовленнєва гра ( дидактична, малорухлива, настільно-друкована тощо);
б) розповідання казок дітьми, читання
оповідань, розгляд ілюстрацій (любов до
книжки) планувати в ранкові години та в
II пол.дня (1-2 рази на тиждень);
в)
щоденно - індивідуальна робота з дітьми
з освітньої лінії «Мовлення дитини» ( групи загального розвитку);
г)
щоденне читання казок під час денного сну (засипання);
д)
розучування, повтор чистомовок, скоромовок тощо
є)
вивчення віршів напам’ять (щонеділі як індивідуальна та під- групова робота)
3.
Індивідуальна картка мовленнєвого розвитку (як варіант, замість портфоліо у
групах загального розвитку)
4.
Інформаційні куточки для батьків: поради, експрес- інформації
5.
Підібрати, систематизувати ілюстрації до художніх творів за програмою
6.
Обов’язковим є пояснення незрозумілих слів при читанні
7.
Тримати на контролі: на занятті говорять
діти!!!
8.
Збільшення кількості мовленнєвих занять ( у межах гранично допустимого
навантаження на дитину)
9.
Проводити мовно-літературні розваги у II половині дня (не рідше одного разу на два тижні)