Завдяки дітям хочеться жити ( Мухаммед Алі)

субота, вересня 10, 2016

Методичні рекомендації

Методичні рекомендації
щодо удосконалення форм, засобів та методів формування мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку

1До плану навчально-виховної роботи з дітьми обовязково включити:
а) щоденно – мовленнєва гра ( дидактична, малорухлива, настільно-друкована тощо);
б)   розповідання казок дітьми, читання оповідань, розгляд ілюстрацій  (любов до книжки) планувати в ранкові години та  в II пол.дня  (1-2 рази  на тиждень);
в) щоденно -  індивідуальна робота з дітьми з освітньої лінії «Мовлення дитини» ( групи загального розвитку);
г) щоденне читання казок під час денного сну (засипання);
д) розучування, повтор чистомовок, скоромовок тощо
є) вивчення віршів напам’ять (щонеділі як індивідуальна та під- групова робота)
3. Індивідуальна картка мовленнєвого розвитку (як варіант, замість портфоліо у групах загального розвитку)
4. Інформаційні куточки для батьків: поради, експрес- інформації
5. Підібрати, систематизувати ілюстрації до художніх творів за програмою
6. Обов’язковим є пояснення незрозумілих слів при читанні
7. Тримати на  контролі: на занятті говорять діти!!!
8. Збільшення кількості мовленнєвих занять ( у межах гранично допустимого навантаження на дитину)
9. Проводити мовно-літературні розваги у II половині дня (не рідше одного разу на два тижні)